Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

 

  • Verzending en afhalen

    Voor orders die binnen Nederland verzonden worden hanteren wij een staffel waarmee u van te voren weet wat uw bijdrage in de verzendkosten zal zijn. Let op! De bedragen zijn exclusief BTW.
    Orderbedrag tot €   100,00 - bijdrage: € 10,00
    Orderbedrag tot €   200,00 - bijdrage: € 16,00
    Orderbedrag tot €   300,00 - bijdrage: € 22,50
    Orderbedrag tot € 1000,00 - bijdrage: € 29,00
    Genoemde bedragen zijn exclusief BTW
    Orders vanaf € 1000,00 worden franco thuis bezorgd. Dit is exclusief de Waddeneilanden hiervoor wordt een toeslag berekend welke per zending kan verschillen.

    Voor een dropshipment kan een toeslag berekend worden, deze is via onze verkoop binnendienst op te vragen.

    Voor orders buiten Nederland kunt u de tarieven opvragen bij onze verkoop binnendienst. Bel: 0522-251740.

    U kunt uw order ook zelf afhalen of komen winkelen in onze vestiging aan de Oliemolenweg 10 te Meppel. Tijdens het bestelproces kunt u dit aangeven. Nadat uw order klaar staat ontvangt u daarvan bericht. Afhalen kan tijdens onze ruime openingstijden. Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 08:30 uur tot 12:30 uur.

  • Privacy & Beveiliging

    U winkelt in een beveiligde omgeving. Met uw gegevens wordt zorvuldig omgegaan en deze worden niet voor andere doeleinden aangewend dan alleen om er voor te zorgen dat uw bestelling correct door ons kan worden uitgevoerd.

  • Retouren & Garantie

    Mocht u een product willen retourneren kunt u dit aanmelden bij onze verkoop binnendienst. U overlegt op dat moment op welke wijze het product wordt geretourneerd. Producten dienen in hun originele verpakking, ongeopend, ongebruikt en met originele verkoopbon en ingevuld retourformulier te worden aangeboden. Klik hier voor het retourformulier. Deze kunt u downloaden en printen. Mocht u problemen ondervinden met het printen, dan kunt u het formulier ook opvragen via de klantenservice info@soer.nl. Meer informatie over het herroepen van een bestelling, kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

    Blijkt een product defect bij aankoop of tijdens gebruik dan meldt u dat bij onze verkoop binnendienst. Zij bepalen of de garantieregeling van toepassing is. In overleg wordt een vervangend product toegezonden of (een deel van) het aankoopbedrag teruggestort.

  • Bestellen

    U kunt het product dat u zoekt gemakkelijk vinden via het menu of met behulp van de zoekfunctie. Probeer, als u de zoekfunctie gebruikt, het zoekwoord te beperken tot 1 woord. Meerdere woorden leiden tot ongewenst veel resultaten. let ook op de spelling van het zoekwoord. Hebt u het juiste artikel gevonden dan plaatst u dat in de winkelwagen. Daarna kunt u verder winkelen of kiezen voor afrekenen. Wij vragen u dan om een account aan te maken. Dit is nodig voor de afhandeling van uw bestelling en betaling.

  • Betaling 

    Na afronden van de order krijgt u de keuze om te betalen via iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash, Sofort, Belfius, onder rembours (tegen extra toeslag) of, indien voor u van toepassing, op rekening. Zakelijke klanten kunnen een verzoek indienen om op rekening te kunnen kopen. Een kredietwaardigheidsonderzoek maakt onderdeel uit van de autorisatie. Nadat uw aanvraag is goedgekeurd kunt u op rekening kopen. Wij vragen uw toestemming om het factuurbedrag na levering van de goederen te mogen incasseren middels automatische incasso.

  • Bekijk uw order

    Met uw accountgegevens kunt u de status van uw order bekijken, uw bestelhistorie inzien en zelf uw account beheren.

  • Werk uw account bij

    Met uw accountgegevens kunt u de gegevens, die voor het uitvoeren van een bestelling van belang zijn, op elk gewenst moment aanpassen.