Winkelwagen

Klantenservice

VERZENDING & AFHALEN

Wij hanteren een staffel voor orders die binnen Nederland verzonden worden, hierdoor weet u van te voren wat uw bijdrage in de verzendkosten zal zijn. Let wel op! De bedragen zijn exclusief BTW.

Orderbedrag tot € 100,00 - bijdrage: € 10,00
Orderbedrag tot € 200,00 - bijdrage: € 16,00
Orderbedrag tot € 300,00 - bijdrage: € 22,50
Orderbedrag tot € 1000,00 - bijdrage: € 29,00

Deze bedragen zijn exclusief BTW.

Orders vanaf €1000,- worden franco thuisbezorgd. Dit geldt niet voor de waddeneilanden, daarvoor wordt per verzending een toeslag berekend die per zending kan verschillen.

Voor een dropshipment of lengte transport kan een toeslag berekend worden, dit is via onze verkoop binnendienst op te vragen.

Voor kosten van orders buiten Nederland, kunt u informatie opvragen bij onze verkoop binnendienst. Bel hiervoor: 0522-251740.

U kunt uw order ook zelf afhalen of komen winkelen in onze vestiging aan de Oliemolenweg 10 te Meppel. Dit kan u tijdens het bestelproces aangeven. Zodra uw order ingepakt is, krijgt u hier een bericht van. Afhalen kan tijdens onze ruime openingstijden. Maandag tot en met vrijdag zijn wij open van van 08:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 08:30 uur tot 12:30 uur.

PRIVACY & BEVEILIGING

U winkelt in een beveiligde omgeving. Met uw gegevens wordt zorvuldig omgegaan en wordt louter gebruikt voor het correct uitvoeren van uw bestelling en om u te informeren

RETOUREN & GARANTIE

Wanneer u een product wilt retourneren, kunt u dat melden bij onze verkoop binnendienst. U kunt dan overleggen op welke manier het product wordt geretourneerd. Desbetreffende producten dienen in hun originele verpakking, ongeopend, ongebruikt, met originele verkoopbon en een ingevuld retourformulier te worden aangeboden. Klik hier voor het retourformulier. Deze kunt u downloaden en printen. Wanneer u problemen ondervindt met het printen van het retourformulier, kunt u deze ook opvragen via onze klantenservice: info@soer.nl. Meer informatie over het herroepen van een bestelling, kunt u vinden in onze algemene voorwaarden

Blijkt het dat een door u aangeschaft product al defect is bij aankoop, of tijdens gebruik door bepaalde redenen defect is geraakt kunt u dat melden bij onze verkoop binnendienst. Zij bepalen dan of de garantieregeling van toepassing is. In overleg wordt er een vervangend product aangeboden of wordt (een deel van) het aankoopbedrag teruggestort.

BESTELLEN

Het product dat u zoekt kunt u met groot gemak vinden via het menu, of via de zoekfunctie. Let tijdens het zoeken op het correct spellen van het zoekwoord. Wanneer u het gewenste artikel gevonden hebt, plaatst u die in uw winkelwagen. Hierna kunt u kiezen om verder te winkelen, of om af te rekenen. Bij het afrekenen vragen wij u om een account aan te maken. Dit hebben wij nodig voor het correct afhandelen van uw bestelling en betaling.

BETALING

Na het afronden van uw order krijgt u de keuze om te betalen via IDEAL, PayPal, Credit Card, Sofort, Belfius, ING homepay, KBC/CBC, Bancontact of, indien voor u van toepassing, op rekening. Zakelijke klanten kunnen een verzoek indienen om op rekening te kunnen kopen. Een kredietwaardigheidsonderzoek maakt onderdeel uit van de autorisatie. Nadat uw aanvraag is goedgekeurd kunt u op rekening kopen. Na levering sturen wij u een factuur.

BEKIJK UW ORDER

Met uw accountgegevens kunt u de status van uw order bekijken, u kunt uw bestelhistorie inzien en uw account beheren.

WERK UW ACCOUNT BIJ

Met uw account gegevens, kunt u de gegevens die voor het uitvoeren van een bestelling van belang zijn op elk gewenst moment aanpassen.