Retourneren

Uiteraard kun je je aankoop retourneren. Er gelden enkele spelregels, een kort overzicht:

Artikel defect?

Is het product dat je hebt ontvangen defect? Neem dan even contact met ons op alvorens het product te retourneren. Allicht vinden we samen een snellere oplossing.

Zichttermijn?

De standaard zichttermijn is 14 dagen. Toch iets langer nodig gehad? Neem dan even contact met ons op en kunnen wij mogelijk al samen een oplossing vinden. (Producten dienen wel in hun originele verpakking, ongeopend, ongebruikt en met originele verkoop bon en ingevuld retourformulier te worden aangeboden.)

Je kunt je bestelling op 2 manieren retourneren:

  • Gratis retourneren in onze winkel.
  • Retourneren per post. De verzendkosten zijn dan voor eigen rekening*. We adviseren je het verzendbewijs goed te bewaren.

Procedure:

  1. Bekijk of je het product kunt retourneren volgens de algemene voorwaarden.
  2. Meld je retour aan bij onze verkoop binnendienst. Dit kan per mail via [email protected] of via het contactformulier. Ook kun je ons tijdens onze openingstijden telefonisch bereiken op 0522 - 251740.
  3. Je kunt een retourformulier (PDF)downloaden en printen. Een volledig ingevuld retourformulier versnelt het proces. Als het niet lukt om het formulier te downloaden en/of printen, kun je contact met ons opnemen.
  4. Stuur je pakket, liefst met ingevuld retourformulier, op naar het adres dat op het retourformulier vermeld staat. Je kunt ook de producten terug brengen naar de winkel.
  5. Je ontvangt van ons per e-mail een bevestiging, zodra we jouw pakket hebben ontvangen en verwerkt.
  6. Wij maken het te betalen bedrag aan je over.

Retouradres?

Ons retouradres is:

Soer B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Oliemolenweg 10
7944HX Meppel

Je kunt het pakket middels een pakketdienst naar keuze aan ons retourneren.

 

Retourkosten?

De kosten voor het retourneren van je bestelling worden niet door ons vergoed. Wij vergoeden wel het aankoopbedrag en, indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, de oorspronkelijke verzendkosten (particulier).

Hoe snel wordt een retour verwerkt?

Doorgaans wordt elk pakket dat wij retour ontvangen binnen 2-3 werkdagen afgehandeld. In drukke periodes kan dit enkele dagen langer duren.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

Direct als je retourzending is verwerkt geven wij onze betaalprovider de opdracht het geld terug te storten. Doorgaans verwerken zij deze verzoeken binnen 1-3 werkdagen.

* Ben je een particuliere klant en heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling en retourneer je de volledige bestelling, dan ontvang je van ons ook de verzendkosten terug.